بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» یک نرم افزار مدیریت پروژه چیه؟

در حال حاضر، شما باید درک خوبی از مدیریت پروژه توسعه یافته است و آن زمان به حرکت یک گام بیشتر و دانستن در مورد یک نرم افزار CRM است.


همانطور که می دانید، مدیریت پروژه به جنبه های مختلف یک پروژه مانند تقسیم کل پروژه به وظایف و زیر وظیفه های کوچکتر، تخصیص منابع به وظایف، ارزیابی خطراتی که می تواند باعث تاخیر، برقراری ارتباط وضعیت پروژه با مشتریان و ذینفعان و غیره شود که به طور دسته جمعی موفقیت پروژه را تصمیم می گیرد، می پردازد.


عملکرد نخست یک سیستم مدیریت پروژه کمک به مدیران با مسئولیت های مدیریت پروژه روزمره خود است.


خلاصه سازی سیستم مدیریت پروژه مدرن، شما می توانید آن را به عنوان یک مونتاژ از ابزار است که به شما کمک می کند برای انجام فعالیت های مختلف در مدیریت پروژه در نظر بگیرند. برخی از رایج ترین فعالیت هایی که یک سیستم مدیریت پروژه می تواند به شما کمک کند به قرار زیر است:


زمان بندی پروژه و مدیریت وظیفه

   بودجه ریزی و کنترل هزینه

   مدیریت ریسک

   توسعه هماهنگی و همکاری تیم

   ایجاد گزارش پروژه


شما خواهید یافت که بی شمار از سیستم های مدیریت پروژه در دسترس در وب وجود دارد. با این حال، همه آنها سیستم های PM تمام عیار نیستند زیرا تمام ابزارهای لازم برای انجام مدیریت پروژه را در خود جای نمی دهند.


از سوی دیگر، یک ابزار پیشرو پروژه مدیریت سیستم نرم افزار مانند ProofHub است که باعث می شود در دسترس تمام ویژگی های ضروری مورد نیاز برای مدیریت پروژه ها و همچنین تیم می آید مانند نسیم. با یک نرم افزار مدیریت پروژه مانند ProofHub، بدون نیاز به سوئیچ بین ابزار های مختلف به عنوان شما می توانید همه چیز را از یک رابط کاربری تنها دسترسی وجود دارد.

چرا از سیستم مدیریت پروژه استفاده کنید؟


مردم از هر صنعت امروز متکی بر راه حل های آنلاین برای رضایت مشتری و نتایج بهتر است. دلایل متعددی برای استفاده از یک ابزار مدیریت پروژه وجود دارد، اما دقیق نگه داشتن آن، سه دلیل اصلی عبارت اند از:


دید: مشاهده پیشرفت در سراسر تمام پروژه های خود را, شناسایی پروژه های در معرض خطر, نظارت بر جدول زمانی, و به اشتراک گذاری وضعیت پروژه در زمان واقعی.

   پاسخگویی: به روز رسانی پروژه به موقع به مردم در تمام سطوح، دید خلاصه از تمام پروژه ها، وظایف سررسیده، اجتناب از مهلت های از دست رفته، و هیچ سردرگمی بیشتر در مورد نقش ها و مسئولیت های فردی..


بنابراین، در حال حاضر شما می دانید دلایل اصلی برای سرمایه گذاری در یک سیستم مدیریت پروژه، آن زمان برای درک اهمیت انتخاب سیستم مدیریت پروژه مناسب و ویژگی هایی که شما باید در آن به دنبال.

انتخاب سیستم مدیریت پروژه مناسب


شما احتمالا نمی توانید به اشتباه در هنگام انتخاب بهترین سیستم مدیریت پروژه استطاعت. به عنوان یک مدیر پروژه، شما نیاز به آماده سازی یک طرح پروژه، تعریف دامنه پروژه ها، و برنامه ریزی همه چیز را در ابزار. بنابراین، مهم است که یک سیستم مدیریت پروژه را عاقلانه انتخاب کنید.


بیایید پیدا کردن ویژگی های ضروری است که یک سیستم باید دارای مدیریت پروژه موثر است.

1. مدیریت ریسک


خطر هر گونه وضعیت نامشخص است که ممکن است پروژه شما را تحت تاثیر قرار است. به خصوص و نه پروژه بدون خطرات وجود دارد. از ابتدا تا مراحل توسعه، شانس پیش بینی نشده ای از موقعیت ها برای ظهور و ترک اثرات بزرگ بر پروژه وجود دارد. بنابراین مدیران پروژه از فرایند مدیریت ریسک برای به حداقل رساندن هر گونه مشکل بالقوه ای که ممکن است بر جدول زمانی یک پروژه تأثیر داشته باشد، استفاده می کنند. سیستم شما باید قادر به شناسایی و مدیریت خطرات در طرح پروژه و محاسبه تمام خطرات از قبل.

2. مدیریت منابع


برنامه ریزی تخصیص منابع فرایندی است که توصیف می کند چه نوع منبعی مورد نیاز است و در چه زمانی برای مدیریت منابع حیاتی است. بنابراین ، آن را راحت به استفاده از یک ابزار ارائه می دهد که مدیریت منابع است. برای هر پروژه، مدیریت منابع یک بخش جدایی ناپذیر است که از کل هزینه پروژه و دیگر چیزهای مرتبط آگاه است. بنابراین، آن را واقعا راحت می شود به یک تابع مدیریت منابع بر روی یک ابزار مدیریت پروژه برای محاسبه هزینه ها و توزیع به خوبی وظایف همراه.


مثال: Mavenlink راه حل هایی را برای برنامه ریزی منابع، همکاری، و مدیریت مالی ارائه می دهد.

3. وابستگی ها، نقاط عطف، و مسیر بحرانی


این کاملا معمول است به حفاری به یک پروژه که در آن وظایف به یکدیگر متصل, مانند وظیفه 2 ممکن است به وظیفه 10th متصل. در این موارد نمی توان وظایف را به صورت جداگانه از یکدیگر انجام داد. این عادلانه است به اندازه کافی به یک سیستم که در آن شما می توانید تمام مراحل توسعه یک پروژه همراه با تعریف, وابستگی به وظیفه. همچنین، تعیین نقاط عطف برای علامت گذاری نقاط خاص در یک پروژه مطمئن خواهد شد که آیا پروژه شما در مسیر درست در حال حرکت است یا نه.


مثال: نمودارهای گانت

4. سهولت استفاده


سهولت استفاده از یک نیاز اولویت برای مدیران پروژه است که بدون شک مجبور به شعبده بازی پروژه های متعدد و مردم در همان زمان است. آنها به طور کلی استفاده از ابزارهایی را دوست ندارند که استفاده و تخلیه منابع کسب و کارهای کوچک دشوار باشد. یک سیستم مدیریت پروژه باید به راحتی برای کارکنان با استفاده از دستگاه های متعدد قابل دسترسی باشد، باید یک طراحی مینیمالیستی با یک رابط ساده کشیدن و رها کردن، قابلیت آسان، و نگهداری و پشتیبانی صاف داشته باشد.

5. ادغام شخص ثالث


با تیم های بسته به یک سیستم مدیریت پروژه هر روز، منطقی است که ابزار شما باید قادر به همگام سازی داده ها با برنامه های دیگر باشد. مجموعه یکپارچه ارائه می دهد قابلیت هایی که مربوط به کسب و کار های مختلف برای اهداف مختلف. این یک راه آسان و مستقیم را به مدیریت پروژه خود را به سطح دیگری است. مدیران پروژه باید به دنبال یک سیستم مدیریت پروژه با پشتیبانی یکپارچه سازی برای برنامه های محبوب مانند Dropbox، Google Drive، OneDrive، و Box باشند. همه از میدارد بالا مانند ProofHub شامل ادغام با گوگل درایو، Dropbox، FreshBooks، و بسیاری دیگر.

6. چابک سیستم گردش کار


چابک یک روش شناسی مدیریت پروژه است که از محبوب ترین روش های مدیریت پروژه ها است. به گزارش موسسه مدیریت پروژه و نبض آن از حرفه 1394: تسخیر ارزش مدیریت پروژه 1394:


75٪ از سازمان های بسیار چابک برآورده اهداف خود را / قصد کسب و کار

   65٪ به موقع به پایان رسید

   67٪ در بودجه به پایان رسید


واضح است که سازمان های چابک سریع تر از غیر چابک رشد می کنند. یک ابزار مدیریت پروژه چابک گردش کار صاف را حفظ خواهد کرد، شفافیت بهتری را تضمین خواهد کرد، چابکی و انعطاف پذیری را به همراه خواهد داشت و به تیم ها کمک می کند تا مولدتر باشند.


7. استفاده از تخته برای مدیریت پروژه ها


هیئت های مدیریت پروژه تصمیم گیرندگانی هستند که در اتصال افرادی که روی پروژه کار می کنند مفید خواهند بود. بر وضعیت وظایف تمرکز دارد که به کمک آن می توان وظیفه را از مراحل مختلف پروژه عبور داد. تیم هایی که روی پروژه ها کار می کنند می توانند آنچه را که در یک نگاه در حال انجام است ردیابی کنند و پروژه ها را به شیوه ای بصری مدیریت کنند. هیئت مدیره در یک سیستم مدیریت پروژه مانند ProofHub کمک خواهد کرد که حفظ جریان ثابت از وظایف در شیوه ای ترتیبی ، در نتیجه سرعت بخشیدن به روند تحویل وظیفه.

8. ردیابی زمان موثر


مدیران بیشتر و بیشتر اشتی برای ردیابی زمان به عنوان یک ویژگی مهم برای برنامه ریزی بهتر، برآورد دقیق زمان، و کار با دقت زیادی بر روی وظایف پروژه هستند. یک سیستم مدیریت پروژه با ابزار ردیابی زمان شیوه حرکت پروژه ها به جلو را بهبود خواهد بخشید.

9. گردش کار قابل تنظیم


هر تیمی باید با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف کار کند زیرا یک اندازه با همه جا نمی شود. سفارشی سازی راه کار مؤثر تیم های مدرن است. با توجه به نیازهای تیم، یک سیستم باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا با یک فرایند منحصر به فرد که پیشرفت کار را ردیابی می کند سازگار شود. گردش کار سفارشی در یک سیستم مدیریت پروژه پیشرفت کار را به دقت ردیابی خواهد کرد. آسان می شود بدانید که چه کسی در حال کار بر روی چه و کدام مرحله از گردش کار آن را برای نظارت آسان است.

10. بومی برنامه تلفن همراه


مدیران پروژه اغلب در حال رفتن، در جلسات، و یا در حال اجرا errands. هیچ نمی خواهد خود را محدود به لپ تاپ. برنامه های تلفن همراه در حال تبدیل شدن به نیاز به ماندن در حلقه هر دقیقه. برنامه های تلفن همراه مدیریت پروژه یک راه راحت برای پیگیری وظایف، نقاط عطف، و مهلت است.

11. همکاری به راحتی


همکاری بخش بزرگی از مدیریت پروژه است و زمانی که از یک سیستم مدیریت پروژه استفاده می کنید، همکاری در تمام پروژه ها باید برای شما آسان تر باشد. سیستم باید به شما این امکان را بدهد که اسناد، پرونده ها، وضعیت، جدول زمانی و وظایف را به راحتی و به سرعت با تعداد زیادی از افراد به اشتراک بگذارید. بحث ها و گپ ها باید به راحتی با توجه به هر دو تیم دورافتاده و در خانه انجام شود.

12. وظایف نماینده به راحتی


هنگامی که شما در حال مدیریت یک گروه از مردم، خوب است به تفویض وظایف به هر فرد برای اطمینان از تکمیل موفق پروژه است. سیستم مدیریت پروژه شما باید به شما اجازه دهد به راحتی وظایف را در سراسر تمام اعضای تیم اختصاص دهید. شما می توانید نقش ها را به هر فرد در تیم اختصاص داده و دسترسی آنها را به اطلاعات وظیفه مربوطه فراهم کنید.

چرا ProofHub بهترین سیستم مدیریت پروژه برای انواع تیم ها است؟


قبل از اینکه ما را جهش و بحث در مورد ویژگی های بدون درز ProofHub، اجازه دهید نگاهی سریع به آنچه که این نرم افزار همه چیز در مورد.


ProofHub یک نرم افزار مشهور مدیریت پروژه همه در یک است که چندین سازمان در سراسر جهان اعتماد به مدیریت پروژه ها به طور کارآمد است. این نرم افزار می آید با تمام مدیریت پروژه های ضروری و ابزار همکاری است که شما نیاز دارید به عنوان یک مدیر پروژه لود شده است.


یکی از بزرگترین مزایای استفاده از ProofHub به عنوان یک سیستم مدیریت پروژه رابط بصری آن است که کمی به هیچ منحنی یادگیری است. این بدان معنی است که شما می توانید حرکت و استفاده بهینه از تمام ویژگی های ProofHub بدون نیاز به هر گونه دانش تخصصی.


از دیدگاه همکاری تیمی، نرم افزار مدیریت پروژه شما و تیم تان را به موقعیتی سودمند منتقل خواهد کرد. این نرم افزار همراه با یک رابط چت ساخته شده است که اجازه می دهد تا شما را به چت با اعضای تیم خود را یا در یک چت یک به یک و یا چت گروهی.


بر خلاف بسیاری دیگر از سیستم های مدیریت پروژه، ProofHub می آید مجهز به ابزار اثبات آنلاین و نشانه گذاری است که باعث می شود آن را بسیار آسان به بازخورد و پیشنهادات در طراحی & اسناد. به عنوان یک فرد مدیریت پروژه های متعدد، شما هرگز مجبور به نگرانی در مورد ماندن به روز شده با تمام فعالیت های پروژه زمانی که شما استفاده از ProofHub.


در اینجا یک بررسی اجمالی سریع از برخی از ویژگی های کلیدی ProofHub است که آن را به عنوان بهترین سیستم مدیریت پروژه برای تیم استحقاق:


همکاری بی درنگ – ProofHub به کاربران این توانایی را می دهد که با همکاری دیگران کار کنند و روی پروژه های فردی تمرکز کنند و در بالای هر فعالیت پروژه ای بمانند.


به اشتراک گذاری اسناد – به غیر از همکاری در زمان واقعی, ProofHub اجازه می دهد تا کاربران خود را به اشتراک گذاری و کار بر روی اسناد با هم از هر مکان و هر زمان. شما می توانید برنامه های ذخیره سازی ابر شخص ثالث را نیز در سیستم ادغام کنید.


مدیریت زمان – ردیابی زمان در حال تبدیل شدن به بخشی از هر تیم پروژه. شما می توانید به درستی ردیابی و ثبت داده های زمان از تمام فعالیت های با استفاده از timers و timesheets، و مطمئن شوید که هیچ مهلت از دست رفته وجود دارد.

منبع: میز کار الکترونیک


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده