بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نرم افزار ثبت مخاطبین


نرم افزار مرکز تماس چه می باشد؟


نرم افزار مرکز تماس به شما کمک می کند تا تماس های تلفنی مشتریان خود را دریافت، پاسخ و پیگیری کنید. پیدا کردن نرم افزار مرکز تماس مناسب برای کسب و کار شما کلیدی است، به عنوان مشتریان امروز آمده اند به انتظار سطح بالاتری از خدمات بیش از هر زمان دیگری قبل از. راه حل های مرکز تماس دیکسا با بهره گیری از توزیع تماس هوشمند، که شامل جهت گیری مبتنی بر مهارت، تعیین اولویت ها و ارائه پشتیبان با سرریز، اطمینان از مشتریان خود را دریافت سطح مطلوب از خدمات هر زمان که آنها با نام تجاری خود را درگیر.

چه کسی باید از نرم افزار مرکز تماس استفاده کند؟


با وجود خراب شدن برای انتخاب زمانی که آن را به حالت های ارتباطی می آید، معلوم است که شما هنوز هم نمی توانید یک ارتباط انسان به انسان ضرب و شتم. در حالی که مهم است برای ارائه یک مجموعه کامل از کانال ها برای مشتریان برای رسیدن به از طریق، مطالعات نشان می دهد که مصرف کنندگان هنوز هم نرخ قادر به رسیدن از طریق تلفن به عنوان یکی از مهم ترین عوامل زمانی که رتبه بندی سطح کلی یک شرکت از خدمات است. که می شود گفت، پشتیبانی تلفنی یکی از پرهزینه ترین و پیچیده ترین اشکال حمایت از یک شرکت برای درگیر شدن است. مدیریت یک مرکز تماس زمان بر است و ردیابی اثربخشی آن دشوار است. نرم افزار مرکز تماس مناسب این را حل می کند، با ارائه حالت های هوشمند، داده محور کار، بهینه سازی سطح خدمات شما، بهبود عملکرد عامل و بهره وری و ارائه سطح بالاتری از خدمات به مشتریان خود.

آیا نرم افزار cloud call center می تواند به ما کمک کند تا از راه دور کار کنیم؟


بله! راه حل های مرکز تماس دیکسا مبتنی بر ابر هستند که شما را قادر می سازد تا از هر نقطه از جهان کار کنید (شما فقط نیاز به اتصال به اینترنت دارید). اجتناب از سربار مرتبط با تعداد زیادی از عوامل زیر یک سقف و قدرت آنها را به کار از راه دور.

صحبت کردن باید آسان باشد


و با راه حل مرکز تماس ما آن است. ACD هوشمند ما اجازه می دهد تا شما را به راه اندازی و مدیریت توزیع تماس خودکار با سهولت، بدون نیاز به IT. سیستم تلفن VoIP ما به طور کامل در مرورگر شما اجرا می شود، و آن را آسان برای ساخت یک سیستم است که نیازهای شما را برآورده می کند. کسب و کار شما در حال رشد و تغییر است و هنگامی که آن زمان برای ایجاد تغییرات و یا به روز رسانی آن را آسان برای انجام این کار با سیستم مرکز تماس ما است.

دانش قدرت است


دسترسی به تاریخ کامل مشتری، توانمندسازی عوامل خود را با بررسی اجمالی از تمام مکالمات قبلی، افزایش تعاملات مثبت و اجازه می دهد عوامل برای پاسخ به سوالات در راه معنی دار است. استفاده از راه رفتن مبتنی بر مهارت برای اطمینان از مشتری صحبت می کند به عامل بهترین مناسب به سوال خود را.


استفاده از نرم افزار تماس پرداز چه مزایایی دارد؟


مزایای مدیر:


ایجاد تغییرات در پرواز: آیا عرق دوره های شلوغ و یا حوادث غیر منتظره, به روز رسانی زنده به راه اندازی خود را بدون کمک از IT در هر لحظه.

   Barge In & Call Recording: Barge in on phone calls to assist or simply listen in on your agents' calls. ضبط و پخش هر گونه تماس، چه ورودی و چه خروجی.

   تجزیه و تحلیل : مشاهده زمان واقعی و یا آمار تیم تاریخی و صادرات تمام داده های مکالمه برای ایجاد گزارش های خود را.


مزایای برای عامل:


   مشتریان خود را بشناسید: دیکسا به طور خودکار تماس با مشتریان را تشخیص می دهد و هر گونه مکالمات قبلی یا در حال انجام برای مرجع را به نظر می رسد. شما حتی می توانید داده ها را از سیستم های خود را با ادغام سفارشی ما نمایش دهد.

   همکاری: تماس های داخلی و هر دو انتقال کمکی و کور به حل مشکل به عنوان یک تیم. استفاده از یادداشت ها و برچسب ها در مکالمات به عنوان یک مرجع بعد از آن.


راه اندازی مرکز تماس خود را در دقیقه


ارتقاء تجربه مشتری خود را. ACD هوشمند, مهارت مبتنی بر راه روی, منوهای تلفن گویا, ساعات باز کردن و بیشتر به معنای مشتریان خود را همیشه کمک آنها نیاز دارند با سهولت دریافت کنید. اولویت بندی مشتریان: به تماس های خاصی اولویت بیش از دیگران برای اطمینان از مهم ترین آنهایی که برای اولین بار در زمان اوج رسیدگی می شود. نحوه ارائه تماس ها را انتخاب کنید: با مسیری اندازی مبتنی بر مهارت، تماس هایی را به بهترین عوامل مناسب برای اولین بار قبل از گسترش به تیم های دیگر به طور خودکار با انتخاب بین چندین الگوریتم پیشنهاد مختلف ارائه کنید.


مقیاس با سهولت

سیستم های ما در مقیاس خودکار بالا و پایین، بنابراین شما هرگز مجبور به نگرانی در مورد خطوط تلفن و یا چگونه بسیاری از تماس های در حال انجام و یا صف شما می توانید داشته باشد. شما همچنین نیازی به صرف پول در تعمیر و نگهداری و سخت افزار نیست.


ایجاد به روز رسانی زنده بدون آن

اضافه کردن یا حذف عوامل و کانال های جدید (مانند ایمیل، چت و پیام رسان) در هر زمان. پوسته پوسته شدن بالا و پایین کاملا رایگان است - بدون هزینه های پنهان و یا هزینه.


بهتر برای عوامل و مشتریان

نرم افزار مبتنی بر ابر به تیم های پشتیبانی آزادی کار از هر نقطه را می دهد در حالی که ویژگی ها و قابلیت های مدرن باعث می شود آن را آسان به ارائه پشتیبانی سریع و مفید هر بار. قیمت گذاری ما را بررسی کنید



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده